როგორ ქმნიან 3D ანიმაციას
მოგესალმებით! ამ პოსტში მე გაჩვენებთ თუ როგორ, იქმნება 3D ანიმაცია.
მას აშე, ყველაფერი იწყება იდეით. ავტორი იფიქრებს იდეას, წარმოიდგენს პერსონაჟს, პერსონაჟის ხასიათს და შემდეგ იწერება სცენარი. სცენარის დაწერის შემდეგ, პროდიუსერი მხატვარს ახატინებს, პერსონაჟებს, შემდეგ მხატვარი სცენარის მიხედვით ხატავს მოვლენათა განვითარებას კომიქსის სახით.
მას შემდეგ რაც სცენარი მზარდ არის, გამოიმუშავებენ სტრატეგიას. ამ დისკუსიებზე მთელი ჯგუფი არის წარმოდგენილი: პროდიუსერი, რეჟისორი, მთავარი მხატვარი, სუპერვაიზერი, მთავარი ანიმატორი და ა.შ აქ წყდება ისეთი კითხვები როგორიც არის, გეომეტრიის სიძნელე, გარემოს დეტალიზაცია, სცენარის შეცვლა.
თუ იგეგმება დიდი მულტფილმის შექმნა, რომელიც აღმოჩნდება დიდ ეკრანებზე ბიუჯეტი ძალიან დიდია. პროექთი კომერციულად წარმატებული უნდა იყოს, რომელიც მოუტანს მოგებას ინვესტორებს და შემქნელებს.
მოვიყვან მაგალითებს, ცნობილი ანიმაციური ფილმებიდან.
მადაგასკარი 3- ბიუჯეტი 145 000 000$, შემოსავალი მთელი მსოფლიოდან 743 991 145$
შრეკი 3- ბიუჯეტი 160 000 000$, შემოსავალი 798 958 165$
რაპანცუელი- ბიუჯეტი 260 000 000$, შემოსავალი 590 721 936$
ჰორტონი – ბიუჯეტი 85 000 000$ შეოსავალი 297 138 014$
ლორექსი – ბიუჯეტი 70 000 000$ შემოსავალი 350 178 009$
პროფესიონალი ანიმატორის, სამუშაო ძალიან რთულია. საშუალოდ 3დ ანიმატორის წლიური შემოსავალი ამერიკაში შეადგენს $70 000, ხოლო რუსეთში $20 000.
ვინ მუშაობს მულტფილმის შექმნაში?
მხატვარი, სკულპტორი
მოდელინგის სპეციალისტი
ტეკტსტრუირების სპეციალისტი
სეტაპერი
ანიმატორი
ვიზუალიზაციის სპეციალისტი
პროგრამისტი
ანიმაციის გაკეთებას როცა მორჩებიან, ანიმაცია გადადის კომპოზიტინგის ცეხში და მორჩენილი ანიმაცია გადაეწოდება მონტაჟორს.
პროგრამების ჩამონათვალი რომლითაც იქმნება 3დ მულტფილმები.
3d max
blender
autodesk maya
lightwave
poser
cinema 4d
daz studio
წარმატებები!