ახალი ამბებისაქართველო

Zooom Wars – ახალი ქართული თამაში


Zooom Wars «Tower Defense» ტიპის ჯგუფური სტრატეგიული ონლაინ თამაშია.

მოთამაშეები თამაშში შესვლისას ავტომატურად და რიგ-რიგობით ნაწილდებიან ვირტუალურ ოთხაში — გალაქტიკაში, სადაც მათი რაოდენობა არ ცილდება 6-ს. თითოეული ჯგუფი შედგება მაქსიმუმ 3 მოთამაშისაგან, რომელთა მთავარი მიზანია დაიცვან მათ მხარეს განლაგებული კრისტალი ხოლო მოწინააღმდეგის კი — გაანადგურონ. ერთ-ერთი ჯგუფის კრისტალის აფეთქების შემთხვევაში თამაში მთავრდება.

zooom wars “Tower Defense” ტიპის ჯგუფური სტრატეგიული ონლაინ თამაში.
მოთამაშეები თამაშში შესვლისას ავტომატურად და რიგ-რიგობით ნაწილდებიან ვირტუალურ ოთხაში – გალაქტიკაში, სადაც მათი რაოდენობა არ ცილდება 6-ს. თითოეული ჯგუფი შედგება მაქსიმუმ 3 მოთამაშისაგან, რომელთა მთავარი მიზანია დაიცვან მათ მხარეს განლაგებული კრისტალი ხოლო მოწინააღმდეგის კი – გაანადგურონ. ერთ-ერთი ჯგუფის კრისტალის აფეთქების შემთხვევაში თამაში მთავრდება.

გალაქტიკაში შესვლისას მოთამაშეს ავტომატურად ეძლევა გალაქტიკაში ადგილმდებარეობა და საკუთარი ბაზა, რომელსაც აქვს განსაზღვრული სიცოცხლე და რომლის აფეთქების შემთხვევაშიც მოთამაშე აგებს ტოვებს ოთახს და ამ გალაქტიკაში შესვლაც მისთვის უკვე შეუძლებელი ხდება.
მოთამაშეს ასევე შეუძლია შეიცვალოს გალაქტიკა ნებისმიერ დროს და შევიდეს სხვაგან. (ამ შემთხვევაშიც მოთამაშე ვეღარ დაბრუნდება იმ გალაქტიკაში, რომელიც დატოვა).

ენერგია და მისი დაგროვება:

თამაშის დაწყებისას ყველა მოთამაშეს აქვს საწყისი ენერგია რომელიც შეადგენს 10 000-ს.

ენერგია მოიპოვება მაღაროს მეშვეობით რომელიც ასტეროიდზე ებმება.
1 ასტეროიდზე მხოლოდ ერთი მაღარო ებმება, ასევე შესაძლებელია რომ 1 მაღარო მიაბა ერთზე მეტ ასტეროიდს თუ ისინი ერთმანეთტად საკმარისად ახლოს არიან განლაგებული.

ყოველი მოთამაშის ბაზასთან არის 2 ახლომდებარე ასტეროიდი და 3 შედარებით მოშორებით.
მოშორებით მყოფ ასტეროიდებამდე მისაღწევად გამოიყენება დამაკავშირებელი კონეკტორი(Hub).
მაღარო
ფასი: 500
სიცოცხლე: 200

კონექტორი
ფასი: 200
სიცოცხლე: 100

თავდაცვის საშუალებები:
ბაზის და მთავარი კრისტალის დასაცავად მოთამაშეს აქვს არჩევანი 3 დამცავ საშუელებას შორის(Defender Unit).
არის ავტომატური დეტონაციის ნაღმი(Mine), რომელსაც გააჩნია თავისი ხედვის არეალი.ნებისმიერი მოწინააღმდეგის ხომალდი, რომელიც ამ არეალში მოხვდება ავტომატურად ააქტიურებს ნაღმს. აქტივაციის შემდგომ 5 წამში ნაღმი ფეთქდება და ყველა ობიექტს რომელიც მის ხედვის არეალშია აკლებს სიცოცხლეს. იმ შემთხვევაში თუ ხომალდებმა ნაღმის ხედვის არეალი დატოვეს მის აფეთქებამდე – ნაღმი საწყის პოზიციას დაუბრუნება და არ აფეთდება.

ავტომატური დეტონაციის ნაღმი
ფასი: 150
ხედვის არეალი: 140

ასევე არის 2 ავტომატიზირებული თავდაცვითი მექანიზმი(Defender), რომლებიც განსხვავდებიან ერთმანეთისაგან სროლის სიხშირით, სროლის სიძლიერით ხედვის არეალითა და სიცოცხლით.

ავტომატური თავდაცვის მექანიზმი 1

ფასი: 1300
სიცოცხლე: 300
ხედვის არეალი: 140

სროლის სიხშირე: 0.5 წამი
სიძლიერე: 2

ავტომატური თავდაცვის დეფენდერ 2
ფასი: 1700
სიცოცხლე: 300
ხედვის არეალი: 150
სროლის სიხშირე: 0.5 წამი
სიძლიერე: 5

თავდასხმის საშუალებები:
იმისათვის რომ მოთამაშემ გამოუშვას ხომალდები(Attackers) და შეუტიოს მოწინააღმდეგეს, მას ჭირდება მათი გამომშვები ქარხანა, რომელსაც გააჩნია ფასი და სიცოცხლე.

გამომშვები ქარხანა
ფასი: 3000
სიცოცხლე: 1500

შემდგომ მოთამაშეს შეუძლია იყიდოს ორი ტიპის ხომალდი.

ხომალდი 1:
ფასი: 700
სიჩქარე: 14
სროლის სიხშირე: 1.8 წამი
სროლის სიძლიერე: 2
სიცოცხლე: 50

ხომალდი 2:
ფასი: 1200
სიჩქარე: 10
სროლის სიხშირე: 1.8 წამი
სროლის სიძლიერე: 2
სიცოცხლე: 70

თამაშს ასევე აქვს ავტომატური შეტევის ფუნქცია(Auto Attack), რომელიც მოთამაშეს შეუძლია გააქტიუროს და გათიშოს ეკრანზე არსებული ღილაკით. ამ ფუნქციის გააქტიურება შესაძლებელი ხდება სასურველი რაოდენობის ხომალდების მონიშნვით და Auto attack ღილაკზე დაჭერით. შედეგად ხომალდები ერთი მიზნის განადგურების შედმეგ ავტომატურად იპოვიან უახლოს ობიექტს რომელიც მოწინააღმდეგეს ეკუთვნის და შეუტევენ მას. .ასევე თუ მათ გზად რაიმე დაბრკოლება ხვდება მაგ. სხვა მოწინააღმდეგის ხომალდები, ისინი მასაც უტევენ.

სათამაშო ეკრანის ზედა მარჯვენა კუთხეში ღილაკზე დაჭერით, მას შეუძლია ნახოს თუ რა გალაქტიკებია თავისუფალი და რა ხდება თითოეულში, ანდა თავად შექმნას ახალი.
მოთამაშეს შეუძლია ნახოს მოთამაშეთა რაოდენობა, მათი სახელი, დონე და ვინ რამდენი ხანი თამაშობს.
Online/Offline სტატუსი.
თუ რომელიმე მოთამაშე გალქტიკიდან გავიდა, წააგო ან კიდევ შეიცვალა გალაქტიკა მაშინ, მის გასწვრივ ეწერება Left The Room. აგრეთვე შესაძლებელია თუ როდის შეიქმნა გალაქტიკა.
არჩეულ გალაქტიკა შესასვლელად კი მოთამაშემ უნდა დააჭიროს JOIN GAME-ს.

თამაშში ყოფნისას მომხმარებელს შეუძლია ნახოს თუ რამდენი ხანი თამაშობს ამ გალაქტიკაში, ეკრანზე, მარჯვენა ქვედა კუთხეში მდებარე საათის მეშვეობით.

ასევე მოქმედებს ჩეთი, რომელიც აჩვენებს მხოლოდ იმ მოთამაშეებს, რომლებიც Online არიან. თუ მოთამაშეს სურს მიწეროს სხვა მოთამაშეს, ჯერ მის სახელს უნდა დააჭიროს და შემდეგ აკრიფოს მესიჯი. ჩეთი ს ფანჯარა მოძრავია, რაც საშუალებას აძლევს მოთამაშეს ის სათამაშო ეკრანზე სასურველ ადგილას გადაიტანოს. ასევე შესაძლებელია მის ჩაკეცვა, რის შედეგადაც ის უფრო ნაკლებ ადგილს იკავებს ეკრანზე. თუ ჩეთი ჩაკეცილია და მოთამაშეს მისდის მესიჯი, იგი აციმციმდება და შეატყობინებს რომ მას აქვს ერთი ახალი შეტყობინება.
სათამაშო ეკრანზე ასევე არის სანავიგაციო რუკა, რომელზეც ყველა მოთამაშეს და ორივე მოთამაშეთა მხარეს აქვს თავისი განმანსხვავებელი ფერი. ამ რუქაზე მოთამაშეს განლაგებული ღილაკების მეშეობით შესაძლებელია საკუთარ ბაზაზე ერთი დაჭერით გადანაცვლება და ასევე გაბნეული ან ბაზისაგან შორს წასული ხომალდების ბაზასთან დაბრუნება.

მეტოქის კრისტალის აფეთქების შემთხვევაში მოთამაშეებს მოემატებათ ქულები(XP), რომლებიც შესაბამისად ზრდიან მოთამაშის დონეს(Level). ასევე მოწინააღმდეგისთვის მიყენებული ნებისმიერი ზარალი ქულების ზრდაზეც აისახება.

კრისტალი : 200 ქულა
ბაზა: 150 ქულა
გამომშვები ქარხანა : 50 ქულა
ავტომატური თავდაცვის მექანიზმი 1: 30 ქულა
ავტომატური თავდაცვის მექანიზმი 2: 40 ქულა
ხომალდი 1: 5 ქულა
ხომალდი 2: 10 ქულა
მაღარო: 15 ქულა
კონეკტორი: 10 ქულა
* * *
ესეც წესები. გთხოვთ წაიკითხოთ და შემდეგ დასვათ კითხვები,
იმ კითხვაზე რომლის პასუხიც აქ უკვე არის უბრალოდ არ გიპასუხებთ

zooom wars “Tower Defense” ტიპის ჯგუფური სტრატეგიული ონლაინ თამაში.
მოთამაშეები თამაშში შესვლისას ავტომატურად და რიგ-რიგობით ნაწილდებიან ვირტუალურ ოთხაში – გალაქტიკაში, სადაც მათი რაოდენობა არ ცილდება 6-ს. თითოეული ჯგუფი შედგება მაქსიმუმ 3 მოთამაშისაგან, რომელთა მთავარი მიზანია დაიცვან მათ მხარეს განლაგებული კრისტალი ხოლო მოწინააღმდეგის კი – გაანადგურონ. ერთ-ერთი ჯგუფის კრისტალის აფეთქების შემთხვევაში თამაში მთავრდება.

გალაქტიკაში შესვლისას მოთამაშეს ავტომატურად ეძლევა გალაქტიკაში ადგილმდებარეობა და საკუთარი ბაზა, რომელსაც აქვს განსაზღვრული სიცოცხლე და რომლის აფეთქების შემთხვევაშიც მოთამაშე აგებს ტოვებს ოთახს და ამ გალაქტიკაში შესვლაც მისთვის უკვე შეუძლებელი ხდება.
მოთამაშეს ასევე შეუძლია შეიცვალოს გალაქტიკა ნებისმიერ დროს და შევიდეს სხვაგან. (ამ შემთხვევაშიც მოთამაშე ვეღარ დაბრუნდება იმ გალაქტიკაში, რომელიც დატოვა).

ენერგია და მისი დაგროვება:

თამაშის დაწყებისას ყველა მოთამაშეს აქვს საწყისი ენერგია რომელიც შეადგენს 10 000-ს.

ენერგია მოიპოვება მაღაროს მეშვეობით რომელიც ასტეროიდზე ებმება.
1 ასტეროიდზე მხოლოდ ერთი მაღარო ებმება, ასევე შესაძლებელია რომ 1 მაღარო მიაბა ერთზე მეტ ასტეროიდს თუ ისინი ერთმანეთტად საკმარისად ახლოს არიან განლაგებული.

ყოველი მოთამაშის ბაზასთან არის 2 ახლომდებარე ასტეროიდი და 3 შედარებით მოშორებით.
მოშორებით მყოფ ასტეროიდებამდე მისაღწევად გამოიყენება დამაკავშირებელი კონეკტორი(Hub).
მაღარო
ფასი: 500
სიცოცხლე: 200

კონექტორი
ფასი: 200
სიცოცხლე: 100

თავდაცვის საშუალებები:
ბაზის და მთავარი კრისტალის დასაცავად მოთამაშეს აქვს არჩევანი 3 დამცავ საშუელებას შორის(Defender Unit).
არის ავტომატური დეტონაციის ნაღმი(Mine), რომელსაც გააჩნია თავისი ხედვის არეალი.ნებისმიერი მოწინააღმდეგის ხომალდი, რომელიც ამ არეალში მოხვდება ავტომატურად ააქტიურებს ნაღმს. აქტივაციის შემდგომ 5 წამში ნაღმი ფეთქდება და ყველა ობიექტს რომელიც მის ხედვის არეალშია აკლებს სიცოცხლეს. იმ შემთხვევაში თუ ხომალდებმა ნაღმის ხედვის არეალი დატოვეს მის აფეთქებამდე – ნაღმი საწყის პოზიციას დაუბრუნება და არ აფეთდება.

ავტომატური დეტონაციის ნაღმი
ფასი: 150
ხედვის არეალი: 140

ასევე არის 2 ავტომატიზირებული თავდაცვითი მექანიზმი(Defender), რომლებიც განსხვავდებიან ერთმანეთისაგან სროლის სიხშირით, სროლის სიძლიერით ხედვის არეალითა და სიცოცხლით.

ავტომატური თავდაცვის მექანიზმი 1

ფასი: 1300
სიცოცხლე: 300
ხედვის არეალი: 140

სროლის სიხშირე: 0.5 წამი
სიძლიერე: 2

ავტომატური თავდაცვის დეფენდერ 2
ფასი: 1700
სიცოცხლე: 300
ხედვის არეალი: 150
სროლის სიხშირე: 0.5 წამი
სიძლიერე: 5

თავდასხმის საშუალებები:
იმისათვის რომ მოთამაშემ გამოუშვას ხომალდები(Attackers) და შეუტიოს მოწინააღმდეგეს, მას ჭირდება მათი გამომშვები ქარხანა, რომელსაც გააჩნია ფასი და სიცოცხლე.

გამომშვები ქარხანა
ფასი: 3000
სიცოცხლე: 1500

შემდგომ მოთამაშეს შეუძლია იყიდოს ორი ტიპის ხომალდი.

ხომალდი 1:
ფასი: 700
სიჩქარე: 14
სროლის სიხშირე: 1.8 წამი
სროლის სიძლიერე: 2
სიცოცხლე: 50

ხომალდი 2:
ფასი: 1200
სიჩქარე: 10
სროლის სიხშირე: 1.8 წამი
სროლის სიძლიერე: 2
სიცოცხლე: 70

თამაშს ასევე აქვს ავტომატური შეტევის ფუნქცია(Auto Attack), რომელიც მოთამაშეს შეუძლია გააქტიუროს და გათიშოს ეკრანზე არსებული ღილაკით. ამ ფუნქციის გააქტიურება შესაძლებელი ხდება სასურველი რაოდენობის ხომალდების მონიშნვით და Auto attack ღილაკზე დაჭერით. შედეგად ხომალდები ერთი მიზნის განადგურების შედმეგ ავტომატურად იპოვიან უახლოს ობიექტს რომელიც მოწინააღმდეგეს ეკუთვნის და შეუტევენ მას. .ასევე თუ მათ გზად რაიმე დაბრკოლება ხვდება მაგ. სხვა მოწინააღმდეგის ხომალდები, ისინი მასაც უტევენ.

სათამაშო ეკრანის ზედა მარჯვენა კუთხეში ღილაკზე დაჭერით, მას შეუძლია ნახოს თუ რა გალაქტიკებია თავისუფალი და რა ხდება თითოეულში, ანდა თავად შექმნას ახალი.
მოთამაშეს შეუძლია ნახოს მოთამაშეთა რაოდენობა, მათი სახელი, დონე და ვინ რამდენი ხანი თამაშობს.
Online/Offline სტატუსი.
თუ რომელიმე მოთამაშე გალქტიკიდან გავიდა, წააგო ან კიდევ შეიცვალა გალაქტიკა მაშინ, მის გასწვრივ ეწერება Left The Room. აგრეთვე შესაძლებელია თუ როდის შეიქმნა გალაქტიკა.
არჩეულ გალაქტიკა შესასვლელად კი მოთამაშემ უნდა დააჭიროს JOIN GAME-ს.

თამაშში ყოფნისას მომხმარებელს შეუძლია ნახოს თუ რამდენი ხანი თამაშობს ამ გალაქტიკაში, ეკრანზე, მარჯვენა ქვედა კუთხეში მდებარე საათის მეშვეობით.

ასევე მოქმედებს ჩეთი, რომელიც აჩვენებს მხოლოდ იმ მოთამაშეებს, რომლებიც Online არიან. თუ მოთამაშეს სურს მიწეროს სხვა მოთამაშეს, ჯერ მის სახელს უნდა დააჭიროს და შემდეგ აკრიფოს მესიჯი. ჩეთი ს ფანჯარა მოძრავია, რაც საშუალებას აძლევს მოთამაშეს ის სათამაშო ეკრანზე სასურველ ადგილას გადაიტანოს. ასევე შესაძლებელია მის ჩაკეცვა, რის შედეგადაც ის უფრო ნაკლებ ადგილს იკავებს ეკრანზე. თუ ჩეთი ჩაკეცილია და მოთამაშეს მისდის მესიჯი, იგი აციმციმდება და შეატყობინებს რომ მას აქვს ერთი ახალი შეტყობინება.
სათამაშო ეკრანზე ასევე არის სანავიგაციო რუკა, რომელზეც ყველა მოთამაშეს და ორივე მოთამაშეთა მხარეს აქვს თავისი განმანსხვავებელი ფერი. ამ რუქაზე მოთამაშეს განლაგებული ღილაკების მეშეობით შესაძლებელია საკუთარ ბაზაზე ერთი დაჭერით გადანაცვლება და ასევე გაბნეული ან ბაზისაგან შორს წასული ხომალდების ბაზასთან დაბრუნება.

მეტოქის კრისტალის აფეთქების შემთხვევაში მოთამაშეებს მოემატებათ ქულები(XP), რომლებიც შესაბამისად ზრდიან მოთამაშის დონეს(Level). ასევე მოწინააღმდეგისთვის მიყენებული ნებისმიერი ზარალი ქულების ზრდაზეც აისახება.

კრისტალი : 200 ქულა
ბაზა: 150 ქულა
გამომშვები ქარხანა : 50 ქულა
ავტომატური თავდაცვის მექანიზმი 1: 30 ქულა
ავტომატური თავდაცვის მექანიზმი 2: 40 ქულა
ხომალდი 1: 5 ქულა
ხომალდი 2: 10 ქულა
მაღარო: 15 ქულა
კონეკტორი: 10 ქულა

– გაუმჯობესდა ინტერფეისი
– შეიცვალა ხომალდების ხელოვნური ინტელექტი
– დაემატა დეტონაციური ნაღმი, რომელიც აქტივაციის შემდეგ 5 წამში ფეთქდება
– დაემატა თამაშის ინსტრუქცია და წესები
– ამიერიდან საწყისი თანხა ლეველის მიხედვით გაიზრდება
– დეტონაციური ნაღმი მხოლოდ მაღაროს და ბაზას ებმება

წყარო: http://zooom.ge/

თქვენ სწორედ ამ საიტზე უნდა შებრძანდეთ და გაიაროთ ავტორიზაცია ფეისბუქის საშულებით, რის შემდეგადაც სისტემა თქვენი მობილურის ნომერს მოითხოვს და ავტორიზაციის წარმატებით დასრულების შემდგომ მოხვდებით ონლაინ სივრცეში, სადაც თამაში შეგეძლებათ.

თეგები

მსგავსი ამბები

Close
Close